czwartek, 2 maja 2013

Od Tessi do Picallo

Wieczorem myślałam że ten kosiarz powróci . Nie myliłam się . Po drodze zobaczyłąm coś interesującego .
Zobaczyłam  blask . Podeszłam bliżej . Zobaczyłam kwiat . To nie był zwykły kwiat . Był to kwiat z wody .
Zasilał on naturę .  Rano w pobliskiej jaskini przeczytałąm fragment starej księgi :

,, Książę miał dać tego kwiata dla księżniczki mroku . Lecz został zabity . Dlatego że książę był księciem wody kwiat zamienił się w wodnego kwiata . Spoczywa on niedaleko jego grobu . Nikomu nie udało się go znaleść . Zamienić go z powrotem w zwykły kwiat  może tylko ..................

I tu była urwana strona . Tak jakby ktoś nie chciał  abym rozwiązałą tą zagadkę . Miałam pewne podejżenia ............


< Picallo ?>

Kwiat wody



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz