sobota, 6 kwietnia 2013

Nowy wilk - Astrid

Nowy wilk w naszej watasze :


Imię:Astrid
Płeć: Wadera
Wiek:2 lata
Cechy: Zadziorna,Tajemnicza,Niezależna,Miła(czasem)
Romantyczna ,Wysportowana,Waleczna,Odważna,Chamska,Trudno zdobyć jej zaufanie,Przebiegła,Pewna siebie(nikt nie zna jej wszystkich cech)
Stanowisko: Morderczyni
Żywioł: Śmierć,Lód
Moce:Nieograniczone(Związane z żywiołami itd.)
Partner:Nie sądzi że ktoś ją zechce
Rodzina: Ojciec Hades nie mówi o nim często
Historia: Kiedyś byłam nad potokiem gdy zauważyłam dym dobiegający z mojej watahy szybko ruszyłam a tą stronę ale gdy tam dotarłam moja siostra zmieniła się w Lód a matka nie żyła wziełam siostrę i szybko pobiegłam otworzyłam portal i do niego wbiegłam w ostatniej chwili na cmentarzu pochowałam matkę a siostrę ułożyłam w wiecznym słońcu miałam nadzieję że kiedyś lód stopnieje a moja siostra znów odzyska wolność ale do tej pory ten dzień nie nadszedł od tamtej pory nie jestem taka jak kiedyś teraz już niczego się nie boję i jestem gotowa walczyć nawet jeśli ma się to skończyć moją śmiercią.....
Właściciel: Emo_Vampirka
Inne zdjęcia: 

Jako Demon:


Jako Człowiek :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz