czwartek, 11 kwietnia 2013

Od Picallo cdn Natashy i Tessi

od Picallo cdn wszystkich opo. Tessi i Natashy
-Czemu jak mnie widzisz od razu do mnie pędzisz jak wyścigówka?-spytałem.
-Ja...No...Yyy...Nie wiem...-tłumaczyła się.
popatrzyłem na nią wrokiem mówiącym:"Akurat!" i odeszłem bez zainteresowania.Wiedziałem,że Natasha mnie śledzi,ale poszedłem dalej.Nagle zamieniłem się w nie widzialnego,a natasha stanęła.Po cichu zwiałem do mojej jaskini.Zobaczyłem przed nią zapłakaną Tessi.znowu stałem się widzialny i podeszłem do niej.
-Dlaczego płaczesz?-spytałem.
-Dlaczego?Dlatego,że jestem w tobie zakochana,a ty całujesz się z Natashą!-krzyknęła i uderzyła mnie.
-Tessi,Tessi też jestem w tobie zakochany!Kocham tyko ciebie!A wtedy to Natasha mnie pocałowała!Ja jej powiedzałem,że jej nie kocham,żeby mnie nie całowała a ona wtedy powiedziała:Powiedz-Dla mnie istniejesz tylko ty,Tessi nie...Ja ją uderzyłem i powiedziałem,że jej nie kocham,że jest brzydka,że kocham tylko Tessi i ,żeby nie odzywła się do mnie na długo,i wtedy wyszłem z jaskini i ona też i znaleźliśmy list i później wywracając oczami pocieszałem ją,ale nie szczerze,bo jestem bardzo wrażliwy i później siedziałem w jaskini do twojego powrotu i nic nie jadłem i nic nie piłem,ale kocham tylko ciebie!Przysięgam na...na...Na wszystkich boguw i przysięgam,że jesteś najpiekniejszą wilczycą na świecie i wszechświecie i nawet piękniejsza od Kaszmin i...w jaskini czekając na ciebie pisałem dla ciebie wiersz i uczyłem się go na pamięć.-wytłumaczyłem.
Tessi spuściła łeb i już miała odejść,gdy nagle wykrzyknąłem:
-Tessi,Tessi jesteś najpiękniejszą wilczycą jaką znam(i na świecie,ale się nie rymujeXD) i najbardziej naświecie cię kocham!Nie oglądam się na inne wilczyce,wyglądają jak wampirzyce!Tessi,Tessi wybacz,i przeprosiny w postaci wiersza przyjąć racz!-po czym pocałowałem ją.
Nagle przybiegła Nartasha
<<Tessi,Natasha,CD>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz